Afghanistan

A Heti válasz „Tájkép csata után” című cikkére válaszol az RTL Klub

Igen különleges cikket jelentetett meg a Heti válasz „Tájkép csata után” című cikkében, amelyben komoly okfejtés folyik arról, hogy minek is tulajdonítható a Fidesz ellenes kritikák sorozata az Európai Néppártban. Az újságíró szerint ennek egyetlen oka az, hogy az RTL Klub milliárdos bevételtől esik el az új szabályok miatt, miszerint jövő évben a csatorna nem közölhet politikai hirdetéseket. A hetivalasz.hu mindezt azzal magyarázza, hogy Elmar Brok, a külügyi bizottság befolyásos elnöke 2011 ig Bertelsmann sajtókonszern alkalmazottja hirtelen megváltoztatta véleményét és Magyarország egyik legnagyobb kritikusa lett a Néppártban. A csatorna azonban elzárkózik minden efféle rágalmazástól, hiszen egyértelmű, hogy nem erről van szó. A 2012 novemberében is, a választások után is nyilvánosságra hozta a legnagyobb kereskedelmi csatorna a a politikai pártok reklám költségeit. A Fidesz akkor 80,484,444, az MSZP 65,820,000 forintot költött, amely semmiképp sem milliárdos összeg. Nem jelent ez az összeg az éves reklámbevételek mellett hatalmas kiesést, hiszen még a bevélek egy százalékát sem teszik ki.

Print Friendly, PDF & Email